vrijdag 25 november 2011

Blondie in Blog-land..



Helemaal nieuw in de blog-wereld kom ik geregeld voor een verassing te staan, hoe kom ik nu weer aan dat witte kader in m'n post? Of nog liever, hoe kom ik eraf? Denk ik dat ik het wel 'even' kan corrigeren; herpost ik een al eerder geplaatst bericht! De lijst met blogs die ik volg verdwijnt net zo snel als ik hem aangemaakt heb, om af en toe weer even te voorschijn te komen; geen idee wat ik fout doe... Ook ontdek ik dat ik al volgers heb, helemaal leuk natuurlijk. En dat ik reakties heb!  Bedankt dames, het maakt me blij en geeft me een drijfveer om vooral verder te gaan en beter wegwijs te worden in deze voor mij nieuwe wereld die ik tot voor kort alleen maar vanaf de zijlijn en in anonimiteit beleefde.....

                                                                                                                              'Inga'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik verheug me op je reaktie!