zondag 8 januari 2012

Tinnen schaaltje...










Weer wat gevonden!
 Letterlijk 'in the middle of nowhere'.
 Het lijkt een tinnen schaaltje en nadat ik de modder eraf gespoeld heb, is'ie leuk.
 Maar laat ik hem zo of ga ik hem lichtjes poetsen?
Suggesties?

En weer geen idee van het 'wie - wat - waar- hoe - waarom' .

Jullie zullen wel denken, wat voor chaos is het daar dat zulk spul maar gewoon rond slingert; nou dat denk ik zelf ook wel eens! Gekheid, zoiets als een vuilniswagen bestaat hier niet op het platteland, dus vooral vroeger werd alles maar in een gat gegooid en... zand erover.
 Onderweg verloren ze wel eens wat denk ik!

Hoe wij dat doen? Wij hebben een grote vuilcontainer die wordt opgehaald en verwerkt als 'ie vol is.
Maar dit schaaltje gaat er voorlopig niet in.

Fijne dag verder!










'Inga'


Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Hallo Inga,
    Het is werkelijk te mooi om waar te zijn. Wat een juweeltje heb je gevonden. Zit er een merkje op de achterkant? Want dat zou wel eens aan kunnen geven hoeveel tinwaarde het heeft. Maar poetsen moet je deze niet hoor, lekker verweerd laten voor wat het is... Als het echt tin is hoort het niet te glimmen, tenminste dat is mijn 'humble opinion'...
    Ik wens je een heel fijne week, die op deze manier al heel goed is begonnen...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het lekker zo laten. En grappig dat je zoiets gewoon vind.
    Dus jullie moeten niet papier, plastic, groen en restafval gescheiden houden.
    Wat een gelukkie....

    Fijne week, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poetsen?? Zou ik niet doen! Dit verweerde is juist leuk omdat jij 'm uit de klei hebt getrokken :))))
    Zo leveren je wandelingen leuke vondsten op!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!