dinsdag 16 oktober 2012

Heel even...



Als mijn lief zegt 'Kun je heel even....' dan gaat er bij mij  al een
alarmbelletje af, want zijn 'even' is meestal niet zo heel even!

'Kun je me even op wachten in het veld, dat scheelt me echt heel
veel tijd...'

'Tuurlijk', maar ik weet wel wat me te wachten staat dus gris
ik nog snel m'n camera mee, voor het geval dat...
En ja hoor, tijd zat om wat plaatjes te schieten!







 

Alles is hier momenteel geel, niet echt mijn kleur maar wel weer leuk
om te fotograferen en als je het zoekt, 'spot' je het overal.




Als al het geel begint te vervelen ga ik maar over op iets wat me niet
snel verveelt; oud ijzer maar ook 'nieuw' deze keer.

 

Zo komt er van alles voorbij, ook dit wolletje van touw in de omheining...


 

Met meneer de sprinkhaan speel ik een 'kat en muis' spelletje; hij
draait iedere keer van me weg achter het paaltje, maar als ik
niet meer beweeg komt hij toch voorzichtig weer
om het hoekje kijken waar ik ben gebleven...

'Gotcha!'





Zo is de tijd weer om gevlogen, niet bepaald nuttig besteed,
maar wel aangenaam!

Have a nice day!

'Inga'

Posted by Picasa

19 opmerkingen:

  1. Ik vind de foto van de sprinkhaan bijzonder geslaagd hoor, die had je anders niet genomen! Geel staat wel zomers, hier is weinig geel meer te vinden.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inga,
    Nou, dat is wat mij betreft heel nuttig geweest hoor. Wat een prachtige foto´s... Ik geniet!
    En die van die sprinkhaan.. zo mooi. Weet je zeker dat je man je daar niet 4 uur heeft laten wachten? Geel is ook niet mijn kleur hoor, maar in deze composities wel heel erg mooi!
    Ik wens je alvast een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie foto's Inga, ik vind het wel genieten hoor om zo heel even met je mee te gaan.
    Die sprinkhaan, die is echt super en dat ijzer dat is ook helemaal mijn ding.
    Mooie header heb je gemaakt!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto van de sprinkhaan is echt een juweeltje.
    Trouwens,de rest is ook schitterend.
    De collage van het oude en nieuwe ijzer,ziet er
    lekker stoer uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello, Inga -
    Your photos are wonderful. You've "grounded" the yellows beautifully with greys, greens and terracotta. Fabulous compositions.
    Cheers,
    Loi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Inga, ik heb ook niks met geel maar je foto's zijn prachtig en lekker stoer.
    Zo zie we dingen die je hier niet tegen komt.

    Fijne dag groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook niet mijn kleur, maar je collage(s) zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. niet nuttig besteed zegt ze dan ik heb weer kunnen genieten van jou mooie foto's tijdens een lekker bakkie dat vind ik toch best nuttig ;p
    geel is totaal niet mijn kleur maar wat zijn die foto's mooi .

    je mag je vaker niet nuttig maken hoor grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele aangename tijdsbesteding....
    En ook heel aangenaam om te bekijken. Vooral die collage vind ik mooi.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je heb het wachten toch aangenaam besteedt Inga en prachtige foto's geschoten.
    Ik ben ook geen fan van geel, maar deze kleur hoort bij deze tijd van het jaar, want alles begint hier ook behoorlijk te verkleuren.
    Ik wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je heb wel hele mooie foto´s gemaakt in het veld.
    Toch wel een leuke tijds besteding......

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dat je je tijd best nuttig besteed hebt... nu hebben wij weer een post gezien met mooie foto's en dat is toch ook wel iets waard!?

    Fijne dag nog X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's weer! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's hoor! Bedankt dat je ze met ons wilde delen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En of jij je tijd nuttig hebt besteed!! Wij kunnen hier heerlijk genieten van jouw mooie plaatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!