zondag 4 november 2012

Xenophon...




Twee van mijn paardjes...

Iris en Jente

Volle broer en zus maar
o zo verschillend.



 


We hebben het helemaal te pakken met de 'horsemanship games',
maar als ik soms geen tijd heb om met ze te 'spelen' dan
kan ik er ook alleen maar even naar kijken en zo
m'n 'fix' krijgen, net zoals Xenophon het
heel lang geleden al zo mooi beschreef;


A horse is a thing

of such beauty

that none will tire

of looking at him

as long as he displays

himself in all his splendor.


Xenophon, 500 BC



Fijne zondag nog!

'Inga'


Posted by Picasa

33 opmerkingen:

  1. Toevallig hier terecht gekomen de naam Lone Star viel me al op ik gebruik ook vaak die naam Lonestar maar dan omdat ik zograag die country band met de zelfde naam graag hoor ... mooie foto van je paarden nog veel blogfun ...grtjs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic photo, Inga! They are indeed full of beauty and splendor. Also grace and strength.
    Cheers,
    Loi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind paarden ook zulke prachtige dieren, elegant en sterk. Was er als kind helemaal wild van en heb er nog steeds een zwak voor. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schatten, zo mooi! Wat zijn het toch bijzondere dieren hè?

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En wat heb je ze prachtig op de foto gezet.
    Die ogen.
    Echt schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Inga,
    Wat staan ze zo mooi op de foto, Iris en Jente, prachtig die ogen...
    En wat werd het paard al mooi beschreven, 500 BC.
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn dochter is ook zo gek op paarden , heeft ook jaren les gehad....

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog , doet me altijd goed hoor.

    Jouw banner/header ziet er ook weer zo mooi uit , volgens mij
    weer een nieuwe ?

    Ik wens je een fijn weekend Inga , bij jullie ook sneeuw op dit moment?

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig zeg ben gek op paarden jammer heb ik ze nooit gehad maar geniet er altijd van .... super mooi vind ik ze vooral de Het Friese paard tja kan het anders he Friesland hahahaha Geniet er lekker van al is het alleen even het er naar kijken al je even geen tijd heb ...fijne dagen ...lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2013 gewenst! Is het lekker warm bij jullie?

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn meiden hebben jaren paard gereden, toch ben ik er altijd wat bang voor, ze zijn zo groot en sterk..
    Prachtige foto heb je gemaakt!
    Fijne kerst daar..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je lieve reactie !
    Fijne jaarwisseling samen met je gezin en veel goeds gewenst
    voor het nieuwe jaar .

    Lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Inga, Hoe is het met je. Lang niet gesproken hier in blogland.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Inga ,

    leuk om even van je te horen , bedankt voor je lieve reactie.
    Ik zie dat je laatste post al even geleden is, gaat het goed bij jullie ?

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij ook een fijn week Inga !

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi!

    ben je gestopt met bloggen? jammer dat we niks meer van je zien en lezen hoor!

    lieve groet, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Inga,

    Bedankt voor je reactie op mijn laatste NY post, voor jou leest het waarschijnlijk allemaal net iets anders als voor de andere blogsters. We vonden het zo gaaf om in Amerika te zijn, ik zou zelfs jaloers op je kunnen worden dat je er permanent verblijft. Maar alles wordt op den duur gewoon, dan ga je misschien ook wel weer dingen van Nederland erg missen en waarderen. Er komen nog wel een paar posten, maar tjonge zeg...wat hebben wij genoten.

    Hoe is het met jou? Ik zie dat je laatste post van vorig jaar november was! Je leest blijkbaar nog wel, maar heb je geen zin of inspiratie meer om zelf de draad weer op te pakken?

    Hartelijke groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Inga,

    leuk dat je even weer een reactie achter liet.
    Als paardenliefhebster sprak het je vast aan , die mooie oude bellentuigen ..
    Ik vond ze ook erg leuk ... zo authentiek en uniek om in huis te hebben.

    Gaat alles verder goed met jullie ?
    Ga je het bloggen nog weer oppakken of ben je uitgeblogd?

    In elk geval leuk dat je nog wel meeleest en af en toe iets laat horen.
    Een heel fijn weekend gewenst en wie weet tot een volgende keer.

    Heel hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Inga,

    Wat ontzettend leuk iets van je te horen! Bedankt voor het berichtje wat je achter hebt gelaten.
    Waarschijnlijk heb je zelf tijd te kort om iets te posten. Kan ik best begrijpen hoor als je zo druk bent met Iris en Jente. Wat een beauty's! Geniet maar van ze.

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dear Inga,
    I hope you are well, and enjoying these last days of 2013. Happy New Year!
    Warm greetings from DC,
    Loi
    PS - Hope you'll post again in 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank voor je reactie .... Altijd leuk iets van je te horen.
    Fijn weekend verder !
    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Inga,
    Wat leuk dat je weer even langs kwam en een reactie achter liet.
    Gaat alles goed daar? Hoop van wel...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello, Inga!
    I just realized I do not have your email address. Can you contact me at: topiaryplants@gmail.com ? Thanks!
    Loi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. It's very effortless to find out any topic on net
    as compared to books, as I found this paragraph at this
    website.

    Also visit my web blog; uk cheap hosts review

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Inga,
    wonderful horses! They are personalities!!!
    Love you pictures! Quite a funny idea with the punpkins!!!
    Have a wonderful time
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Inge,
    wat is het al lang geleden dat je iets plaatste hier maar erg leuk dat
    je een reactie achterliet op mijn blog.
    Dank voor je felicitaties en inderdaad 28 km is een heel eind maar
    toch viel het me achteraf erg mee.
    Heb vanavond alweer 5 km gelopen en ben van plan deze week
    ook nog weer 15 km vol te maken.

    Ik wens je een fijne week en tot de volgende keer,
    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi inga, ik zag net bij Gea (G-style) een reactie van je staan. Hoe gaat het met jullie daar aan de andere kant?
    Blijkbaar heb je het bloggen niet meer op je lijstje staan maar lees je wel af en toen nog een Hollands stukje ;-)
    Groeten en het beste voor jou en je gezin! Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Inga,

    ik zag je reactie bij mijn boek staan , wat leuk dat je deze besteld hebt! Doet me goed dat je
    de verzenddkosten er voor over hebt ;-)
    Ik wens je dan ook veel lees- en kijkplezier met het boek...
    Laat nog eens weten wat je er van vindt ..
    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuke reactie op de friese roodbonte koeien op mijn blog. ga natuurlijk op zoek naar de lakenvelders, m
    en zal mijn camera meenemen. Wat leuk dat jij Ijlst kent. Even goed jouw blog gelezen en het is genieten van je prachtige foto's. Ga je in ieder geval volgen. fijne paasdagen, groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!