zondag 27 mei 2012

Limoen groen...


Als ik een keer wat kleur wil dan is het altijd
 een paarse, blauwe of groene tint...

Vanmorgen toen ik heerlijk van m'n kopje thee genoot aan de patio tafel, zag ik dat
 er een grote groene sprinkhaan op de muur zat en ik realiseerde me ineens dat ik 
op dit moment veel groene accentjes heb. Dat gaf inspiratie voor een post,
 een limoen groene post.

[ Ik pakte m'n camera en probeerde 'hem' op de foto te zetten...ik stond in
 enigzins benarde positie bij de muur -plaats delict- omhoog, 
dus wat doe je dan.. Het object verplaatsen niet waar? 
Dat heb ik geweten...ik werd even flink te grazen genomen in m'n vinger!
 Tot bloedens toe zelfs...maar ik wilde een foto en die heb ik gekregen! ]





Het verplaatste groene monster...

En het andere groen...




Wij [Hubby and I] drinken als het weer warmer wordt, s'avonds na gedane arbeid,
 graag een koud Mexicaans biertje met een schijfje limoen...
witte geraniums nog mooi fris in de knop...



 Windlichtjes...en Coleus in pot...



Boston Ivy langs de garage muur...
En ja daar is dat groene kreng, waar het allemaal om begon,
 nog een keer...'mugshot'!
Ik heb hem niet vermorzeld, maar had er wel even zin in...
Maar hoe was het ook alweer?
"Gij zult geen kwaad met kwaad vergelden!"

Have a nice day!


'Inga'

Posted by Picasa

12 opmerkingen:

  1. Ja,je moet er wat voor over hebben,voor het bloggen.
    Maar het resultaat mag er wezen.
    Een mooie groene post op je Blog.
    En die sprinkhaan is prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi foto van het groene monster, maar ik zie ze liever niet zo dichtbij.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, de kleur groen.

    Het kleine beestje heb je mooi op de foto gezet, al ziet hij er best eng uit zo dichtbij.

    Groetjes Loe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's, maar ohhh...op de laatste foto kijkt het beest wel heel venijnig!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's Inga, echt super mooi zelfs die van de sprinkhaan? Maar ik vind hem zo heel erg dichtbij er ook wel heel erg eng er uitzien.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's, als je gaat zoeken kom je vele mooie kleuren tegen hè? Wist niet dat sprinkhanen beten!ohoh

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik ook altijd zo'n mooie kleur groen, helemaal in combinatie met grijstinten....

    Ik had het beest niet aan durven raken hoor dus ik vind het wel heel flink van je .

    Fijne dag verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je post is bijzonder mooi ... ik merk aan mezelf dat ik ook meer en meer groen in huis haal! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Inga - Your photos are just beautiful!! I'm sorry to not be able to read the text, but assume your post is on nature and green? You are a very talented photographer. Love the grasshopper images. Thank you.
    Cheers,
    Loi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je echt dapper hoor, ben zelf niet echt dol op insecten, zeker niet als ze ook nog tot bloedend toe bijten..;-))
    Maar je foto's zijn prachtig, en dan is zelfs zo'n diertje mooi!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een aparte woonblog..;))♥
    Ga ook je volger worden lieve gr Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!