donderdag 8 december 2011

Glitterboompje...






Uit de verte zie ik in de met rode kerstterren overladen supermarket kleine boompjes en met groot enthousiasme race  ik naar het schap...ze zitten in rode en groene potjes, er zit een of ander glittergeval in en tot mijn grote schrik zijn ze bespoten met glitter...jakkes. Ik ontwaar een zilverkleurig potje en na nadere inspectie denk ik dat de glitter er wel af kan met een klein dompelbeurtje...
Het potje staat me niet aan, dus een omweggetje naar de plaatselijke 'kringloop' is nu ook geoorloofd. Zoals gewoonlijk is het weer veel junk, maar voor drie dollar zie ik dit vaasje wel zitten en na een sopje kan'ie best vind ik.
Kleine investering, groot plezier toch?

En nee, niet al het glitter is eraf gegaan maar je ziet het alleen in de ochtendzon zie ik nu.
 Ander plekje dan maar weer!

Have a nice day!

'Inga'

3 opmerkingen:

  1. Hallo Inga,
    Wat mooi, dat vaasje, en echt voor maar drie dollar. Dat is toch een koopje... Het lijkt nog wel met de hand gemaakt ook, zal wel niet, maar oogt toch fantastisch. En je kleine boompje is helemaal super zo...
    Leuk te lezen dat er in Amerika ook kringloopwikels zijn... haha...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor het gemak noem ik het maar kringloop, maar het is meer een dump hoor! Toch kijk ik af en toe en snor ik nog wel eens wat leuks op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kleine groene (zonder glitters) boompjes.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!