zondag 4 december 2011

Verweerd oud blik...


Verweerd oud blik, ik krijg er nooit genoeg van; de oxidatie en aanslag door de tijd, zo mooi om al die kleuren te zien. Dit is dezelfde oude schuur uit een eerdere post. Hij staat op het land van een onlangs overleden buurvrouw ; het is ons te koop aangeboden en we hebben een bod gedaan.
 Nu maar afwachten.
 Als de koop doorgaat dan vrees ik het voortbestaan van dit juweeltje; manlief schuift graag 'oude rotzooi' plat... ik zal er zeker hard voor strijden; even een paar foto's...'just in case'.
Vandaag ga ik met heuse Hollandse vriendinnen uit de buurt een 'Christmas tour of homes' doen. Gezellig, ik heb er zin in!
 Als het de moeite waard blijkt misschien een post!

Have nice day!

'Inga'

7 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat spannend, nu afwachten of het bod geaccepteerd wordt!! Ik zal voor jullie duimen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf,lijkt zo uit een film te komen,ik duim voor je,fijne avond en week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Inga,
    Wat ontzettend leuk dat je mijn blog hebt gevonden en volger bent geworden. Zomaar een volger over de grens, en wat voor grens. Heel bijzonder. Ik volg je uiteraard terug en ben heel benieuwd naar je belevenissen daar in Amerika. Mag ik je vragen waar in Amerika?
    Voor nu, hopen dat het bod wordt geaccepteerd en dan dat je man het schuurtje laat staan, want het is een juweeltje...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super spannend!
    't is echt een bijzonder juweeltje.....
    Ben benieuwd naar de 'Christmas tour of homes'
    klinkt Super.
    Genietse!

    Lieve groet,
    Harriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat je even op mijn blog kwam kijken. Nieuwsgierig dat ik ben, gelijk bij jou gaan kijken. Wat een leuke blog heb je.. ik ga je volgen;-)

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom nieuwe volgsters! Erg leuk! Ik zit hier letterlijk midden op de prairie van Texas, dus de blogs zijn een fijne bron van inspiratie! De Christmas tour of homes -5- was op eentje na een dikke tegenvaller dit jaar. Het laatste huis was echt een multi million mansion; we waren met zeven meiden en waren elkaar gelijk kwijt, zo groot en 'over the top' was het. Ik heb het lef niet gehad om foto's te maken...de badkamer van de vrouw des huizes was alleen al groter dan mijn keuken en wij wonen best riant! Maar gezellig was het wel en daar ging het vooral om!

    Have a nice day!

    'Inga'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige foto's maak je, moet ik nog heel veel leren. Ik heb me meteen opgegeven als volger.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!