donderdag 15 december 2011

Mos en mistletoe...




' Moss is selected to be the emblem of maternal love, because,
like that love, it glads the heart when the winter of adversity
overtakes us, and when summer friends have deserted us.'
 -Henrietta Dumont, The Floral Offering





Mos en mistletoe...
Ik kom ze bij veel posten tegen en het is wel grappig dat mos hier bijna niet te krijgen is en de mistletoe hier gewoon voor de ramen groeit! De rode eik voor het woonkamerraam op de foto hangt er vol mee!
 Ik ben net een nieuw boek begonnen en de eerste pagina is het vermelde gedicht over...mos.
 De kerstboom staat en is door toedoen van mijn tieners behoorlijk frivool geworden, zolang ze het leuk vinden laat ik ze maar lekker rommelen; voorwaarde was wel dat alles in wit/zilver zou blijven en dat is goed gelukt!
Het is hun ook gelukt om zoveel muziek te downloaden dat we nu daarvoor gestraft worden met een tergend langzame internetverbinding...weinig nieuwe postjes dus van mijn kant!






Have a nice day!

'Inga'

3 opmerkingen:

  1. Grappig dat die Mistletoe bij jou voor het raam groeit.... En je boom ziet er leuk uit.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Inga,
    Wat een mooi gedichtje heb je daar in het boek gevonden. Heerlijk.
    Dat is nog eens leuk, dat de Mistletoe zo voor je ramen groeit. Ik zou niet weten waar ik het hier kan vinden. Je boom ziet er ook heel mooi uit, prachtig met zilver en wit...!
    Ik wens jullie een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig de mistletoe die voor je raam groeit!
    En tja, die tieners toch, maar wel heel gezellig!!
    Fijne nieuwe week!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!