dinsdag 18 september 2012

Eikeltjes en lila...



Af en toe moet er even een fris bloemetje op tafel en omdat de kwaliteit van de
snijbloemen hier niet geweldig is, neem ik zo nu en dan een potplantje mee..
Zo kwam ik deze keer met 'ouderwetse' Kaapse viooltjes thuis..


 

Ik deed ze beide met wat mos in een oud bakje...
Met wat geraapte eikeltjes op de oude plank..
Een klein stilleven op tafel...


 
 


En eigenlijk viel ik meer op de gekartelde knopjes dan op de tere
bloemetjes...maar wel weer op de mooie lila kleur... die heel
goed combineert met het verweerde hout van de plank.

Genieten van de 'simple things in life'...
 



Ook hier begint het al een beetje herfst te worden, 's morgens
is het soms een beetje kil zonder jas en de avonden
worden al wat donkerder... kaarsjes aan.. knus!
 


Have a nice day!

'Inga'

 
Posted by Picasa

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie herfstcombinatie heb je gemaakt! Hier was het vanavond iets na achten al donker, ik moet er nog wel aan wennen hoor! Ik ben blij dat het nog even duurt voordat de winterijd van start gaat, dan is het nóg vroeger donker!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de herfst doet zijn intrede, ook op de blogs. Gelukkig is het buiten nog groen en schijnt het zonnetje tussen de buien door.
    Leuke creatie heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Inga -
    Very special gifts from nature! I love how you've composed this still life. Your photos are beautiful. They always are :)
    xoxo,
    Loi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,gezellig hé,dat de kaarsjes weer vroeg aan kunnen,s'avonds.
    Erg mooi,dit stilleven op een prachtige houten plank.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inga,
    Nou, dit is zeker een heel mooi stilleven zo... Prachtig gestyled in dat oude bakje met die eikeltjes erbij... Je moet het maar ´zien´ van te voren. Alvast een beetje herfst in huis zo.
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig dat de eikeltjes er voor mijn gevoel anders uitzien dan hier in Nederland, mooie combinatie Inga, dat hout en het lila,

    Hier begint het ook frisser te worden, dus die jas en trui is heel herkenbaar, maar ach deze tijd van het jaar heeft ook wel weer wat.....lekker warm binnen en de kaarsjes aan, muziek erbij en een mooi glas wijn, dat vind ik dan ook wel weer genieten.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto.

    En hier is het vandaag ook echt Herfst. Het regent momenteel pijpenstelen en heb ook de trui opgezocht. En ik vind het ook allemaal weer leuk, ben een echt seizoenmens.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heerlijk die ouderwetse kaapse viooltjes in een nieuw jasje .
    super mooie foto's zeg het was weer genieten hier .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje van het plantje en gezellig tafreeltje,

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en leuk idee.
    Zo´n kaapsviooltje kan harstikke leuk zijn.
    En is ook heel leuk zoals jij het gedaan hebt.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gek is dat, zo'n Kaaps Viooltje doet ouderwets aan, maar zo simpel gestyled is het toch een mooi sfeerplaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vindt de kleur combinatie zo mooi van dat kaapsviooltje en dat frisse groen met hout.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig.....en wat een mooie sfeer foto's maak je toch......
    Geniet hier van je mooie herfst sfeer.
    Ben dol op de herfst.

    Fijne middag

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's!
    Lekker frisgroene eikeltjes, lijkt toch net iets anders als hier in NL..

    Fijn weekend!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!