donderdag 6 september 2012

Knipoog naar de herfst...




Heel lang geleden kocht ik eens een oude kerkbank en omdat deze altijd buiten
 heeft gestaan besloot ik hem in een vergrijsde groene kleur te verven om
het algeheel verval nog enigzins uit te stellen...





Er naast staat een 'Iceberg' roos in pot die het wonderwel de hele
zomer goed vol houdt en herhaaldelijk bloeit
met mooie kleine witte bloemen...

 
 
 
 



De metalen pumpkins heb ik maar vast te voorschijn gehaald want de komende twee
dagen wordt het nog snikheet [40+], maar daarna komt er eindelijk verkoeling;
 het wordt 's nachts zelfs koel genoeg om weer met de
 ramen open te kunnen slapen!
Heerlijk!

 



Alvast een fijn weekend!

'Inga'

 
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. Hoi Ik ben Anita.
    Ben net volger van je blog geworden.
    Kwam je via via tegen.
    Leuke blog heb.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk uitnodigend bankje is dat. Maar ja, je zit zo ver weg hé. En die eerste foto is ook zo leuk.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleur heb je je bank gegeven. Je roos is ook mooi. Wat fijn dat het wat koeler wordt. 40 of meer is wel erg heet.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MOOIE BANK ZEG!!
    MAAR OOK JE POMPOENEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inga.
    Heb even door blog 'gebladert'leuk wat ik zo gauw allemaal gezien heb.
    Je maakt mooie foto's.
    Zoals je gezien had ben ik je gaan volgen.
    Nou ik kijk nu al uit naar berichten van jou.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Inga,
    Wat mooi zeg, die bank. En de kleur is prachtig. Je roos is ook een juweeltje en ik ben helemaal weg van de pot waar deze in staat...
    Herfstdecoraties, heerlijk, ze mogen binnenkort weer. Alleen 40+ graden... daar moet ik echt even niet aan denken hoor...
    Mooie geniet-post is dit weer, met heel mooie foto's...
    Ik wens je alvast een fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What gorgeous images...love the pumpkins!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super die kerkbank ...heb er ook 1 maar die staat veilig binnen hahaha maar deze is volgens mij wel groot en die pumpkins zijn ook erg leuk....heerlijk sfeertje ..fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoekje hoor, en wat was het warm bij jullie! Kun je er tegen? Wij hadden ook rond de 38 een paar weekjes, ik vind de avonden het lekkerst.

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen

  10. WAt n aparte pompoenen zeg ,heel leuk
    en dan zo met het bankje ,een prachtig plaatje !
    40gr ,ben blij dat het hier nu koeler is hoor
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!