zaterdag 22 september 2012

Happy fall ya'all!



'14:49 Autumnal Equinox' vermeldt de kalender voor vandaag...

Dan mag het...

Dit jaar mini pumpkins in een roomwitte kleur...
met van die mooie krulletjes aan het steeltje.



 
 
 

Ik haalde een doos[je]vol bij de buurman die een' fruitstand ' heeft en rond deze
tijd van het jaar ook een flink assortiment pumpkins te bieden heeft...
Ze liggen op het kastje voor de spiegel en dat geeft een
speels effect...vanavond nog een paar
kaarsjes er bij...
 
 



Alweer nieuwe volgers erbij en steeds meer leuke en lieve reakties;
welkom en bedankt!


'Happy fall ya'all!'


'Inga'

 
Posted by Picasa

13 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi,deze pumpkins.
    Trouwens,het kastje ziet er ook beslist
    niet verkeerd uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrijdag heb ik ook een paar pompoenen gehaald, we kunnen tenslotte niet meer heen om de herfst! Leuk om ze voor de spiegel te leggen, heeft ook nog eens een verdubbeld effect!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die witte zijn ook mijn favourite,alleen zie je ze hier niet met van die leuke krulletjes.
    Jammer ,want dat staaat wel ontzettend leuk

    fijne zondag
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super vind ik de witte pompoenen en deze met krulletjes aan de steeltjes helemaal!
    Ik had dit nog nooit gezien.
    Super sfeervol zo op het mooie grijze kastje .....

    Fijne zondag!!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De witte en die met een beetje groenige kleur vind ik toch echt wel de mooiste hoor. En had ik al gezegd dat ik je collage van de banner ook weer prachtig vind. Nee... bij deze dan.

    Fijne zondag
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi Herfsttafereeltje Inga.
    Ik vind die witte pompoenen ook zo mooi.
    Heb ze net van de week op witte potjes met wat mos gelegd.
    Ik wens je een fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inga wat een mooi sfeertje op en met het kastje.
    Kleuren bij elkaar vind heel mooi.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze mini pumpkins zijn echt mooi zeg. Handig zo'n buurman.
    Fijne avond. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een sereen sfeertje zo met die witte pompoenen... Hier schieten de pompoenkraampjes ook als paddenstoelen uit de grond!

    Tja, het is nou eenmaal herfst en voor we het weten is het ook weer Halloween...

    Leuk he, om iedere keer weer waar te nemen dat er meer lezers/volgers bij komen! Het verbaast me vaak hoeveel mensen je bereikt met je blog; Erg fascinerend!

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi, Inga ~
    Happy autumn to you! I love your white "Baby Boos." One of my favorites.....and they last so long. Looks fabulous on your painted cabinet :)
    Cheers,
    Loi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou deze vind ik nou leuk en schattig en precies de goede kleur. Die oranje gevallen, bllll. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk, denk niet dat ze eetbaar zijn hè?

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAT EEN MOOIE SOBERE SFEERVOLLE POST!
    LEUK DIE STER EN POMPOEN MET KASTJE!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug me op je reaktie!